środa, 8 lipca 2020

#2 Wywiad | Andrea de Alba | "Rozmawiałam z fanami z Polski!"


Czas na drugi wywiad na blogu! Tym razem pod lupę idzie serialowa Carmin, czyli Andrea de Alba. Ostatnio udzieliła wywiadu dla portalu Milenio. Odpowiedziała na parę pytań związanych z serialem Bia oraz jej postaci. Co wydarzy się w finałowych odcinkach drugiego sezonu. Jeżeli jesteście ciekawi całego wywiadu, to zapraszam do dalszego czytania posta!



Andrea de Alba, aktorka pochodząca z Puerto Vallarta i mieszkająca w Guadalajara, gra Carmín, jednego z najważniejszych twórców Laix, najbardziej znanej sieci internetowych gwiazd, prawdziwej gwiazdy cyfrowego świata, i rozmawiała z Ocio o tych nowych odcinkach. 


Dziennikarka: Jak wyglądało doświadczenie i wyzwania w tej serii? 

Andrea: To, czego wiele się nauczyłam, to właśnie przesłanie Carmin: staraj się być sobą, być najlepszą wersją siebie, że rzeczy materialne nie mają większego znaczenia. Nauczyłam się tego także przez nią i myślę, że na początku, kiedy właśnie rozpocząłem ten projekt, miałem wyzwania aktorskie, z którymi musiałem się zmierzyć na początku, ale tak pozostało i było dużo nauki. Na początku trudno było zebrać i ożywić postać, ale kiedy ją masz, płynie. Czasami robisz to, nie zdając sobie z tego sprawy, to jest jak układ, który wkładasz i wiesz, że jesteś Andreą lub Carmin, to jest automatyczne. 

Dziennikarka: Jak widzisz sukces Disney Bia? 

Andrea: Jestem bardzo wdzięczna, sukces serii jest naprawdę widoczny w każdej wiadomości, w każdej osobie, która daje ci dobre wibracje, każdy szczegół, który mają ludzie, w sieciach społecznościowych lub z osobami, które spotykasz w ulica i rozpoznają cię. Jestem za to bardzo wdzięczna, wiedząc również, że wysyłamy takie pozytywne wiadomości do ludzi, którzy widzą nas w różnych częściach świata. Ponieważ jest to nie tylko tutaj w Ameryce Łacińskiej, rozmawiałam również z kilkoma fanami z Polski, Rumunii, Francji. Wiedząc, że dotarliśmy do wielu domów, wielu ekranów i serc dzieci od bardzo młodych do nastolatków i dorosłych, ponieważ musiałam również rozmawiać z dorosłymi ludźmi, którzy są fanami serialu i sprawia mi to wielką radość. 


Dziennikarka: Czy masz inną ulubioną postać oprócz Carmín?

Andrea: Myślę, że jedna z postaci, które lubiłam oglądać Pietro, wydaje mi się bardzo zabawna. Ale tak naprawdę trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ trudno jest zdecydować między większą liczbą partnerów a ich postaciami.

Dziennikarka: Jakie były twoje najważniejsze chwile? 

Andrea: Pierwsza scena, którą zrobiliśmy w Puerto Madero i była to pierwsza, którą nagrałam jako Carmín i doskonale pamiętam mój strój, miałem niski kucyk, żółtą kurtkę. To zawsze będzie moja najbardziej wyjątkowa scena, ponieważ po raz pierwszy ją zobaczyli. Chociaż pierwszą rzeczą, którą zrobiłam, było zrobienie klipu wideo i nagrywanie go było dla mnie bardzo silne, ponieważ była to pierwsza rzecz nagrana w serialu, pierwsza rzecz, która zrobiła coś takiego i było to coś bardzo dużego, wyjątkowego ze względu na to, że była ogromną produkcją, to rzeczy stają się bardzo wyjątkowe. 


Dziennikarka: Co nas czeka w serialu? 

Andrea: Ogólnie mogę powiedzieć, że są to rzeczy, których nikt się nie spodziewa, w tych ostatnich odcinkach będzie wiele zwrotów akcji. Na przykład w przypadku mojej postaci ostatnią rzeczą, która się wydarzyła, był pocałunek z Alexem, ale on ma dziewczynę, więc czuje się jak między kamieniem a kowadłem, ponieważ nie chce zranić. Carmín zamierza schronić się w swoim najlepszym przyjacielu, a z drugiej strony zacznie odtwarzać wiele nowych filmów o zrównoważonej modzie i myślę, że to świetnie, że są to rzeczy, na które czekają ludzi, a temat jest dobry.

Jak Wam podobał się wywiad z Andreą? Lubicie ją? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz