sobota, 11 kwietnia 2020

Souza, Palma, Guerrini | Hasta el final | Opracowanie!


Czas na piosenkę o prawdziwej przyjaźni, którą reprezentują Bia, Chiara i Celeste! Ich najnowsza piosenka, która mówi, że będą ze sobą na zawsze idealnie odwzorowuje prawdziwą przyjaźń! Przyjaciółki rozumieją się bez słów a najlepiej opisuje to ich wspólny kanał - Paint The Music! Zobaczcie piosenkę! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenkę to zapraszam do dalszego czytania posta!


Tekst hiszpański:

Buscaré el color perfecto para ti
Pintaré de amor tu cielo si hoy es gris
Deja ya el temor, siente la libertad
Seré tu valor, atrévete a volar

Yo tengo un sueño y sueño
Que se haga realidad
Contigo todo puedo
Mi fuerza es tu amistad
Tenho essa canção, o som da sua voz
Bate o coração, é a força do amor
Siente el latido, se viene la acción
Um, dois, três, vai

Un mar de mil colores
Navego sin temores
Conquisto el horizonte
Llego hasta el final

Un cielo infinito
Dibujo el paraíso
Un cuento a mi manera
Llego hasta el final

Oh, uh, oh, oh, oh
Oh, uh, oh, oh, oh

Somos luz del Sol, las flores, el jardín
Mi mejor versión cuando estoy junto a ti

Yo tengo un sueño y sueño
Que se haga realidad
Contigo todo puedo
Mi fuerza es tu amistad
Tenho essa canção, o som da sua voz
Bate o coração, é a força do amor
Siente el latido, se viene la acción
Um, dois, três, vai

Un mar de mil colores
Navego sin temores
Conquisto el horizonte
Llego hasta el final

Un cielo infinito
Dibujo el paraíso
Un cuento a mi manera
Llego hasta el final

Oh, uh, oh, oh, oh
Oh, uh, oh, oh, oh

Tekst polski:

Poszukam idealnego koloru dla ciebie
Pomaluje twoje niebo miłością,
jeśli dziś jest szare
Porzuć strach,
poczuj wolność
Będę twoją odwagą,
odważ się polecieć

Mam sen i sen,
który się spełni
Z tobą mogę wszystko,
moją siłą jest twoja przyjaźń
Poczuj rytm,
nadchodzi akcja
Raz, dwa, trzy, dalej

Marzę z tysiąca kolorów,
płynę bez strachu
Podbijam horyzont,
dochodzę do końca
Niebo nieskończone,
rysuję raj
Historia na mój sposób,
dochodzę do końca

Jesteśmy blaskiem słońca,
kwiatami, ogrodem
Najlepsza wersja mnie,
jest tylko z tobą

Mam tą piosenk,
dołóż swój głos
Serce bije siłą miłości
Czuję rytm,
nadchodzi akcja
Raz, dwa, trzy, dalej

Marzę z tysiąca kolorów,
płynę bez strachu
Podbijam horyzont,
dochodzę do końca
Niebo nieskończone,
rysuję raj
Historia na mój sposób,
dochodzę do końca

Oh, uh, oh, oh, oh
Oh, uh, oh, oh, oh

Teledysk:

Piosenka:

Co myślicie o tej piosence? Podoba Wam się? Lubicie przyjaźń Chiary, Celeste i Bii? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz