piątek, 17 kwietnia 2020

Isabela Souza | Lo mejor comienza (wer. hiszp) | Opracowanie!


Przed nami przedostatnie opracowanie piosenki z płyty Si vuelvo a nacer! Dzisiaj czas na piosenkę, która była już opracowana na blogu, czyli piosenka Lo mejor comienza w wykonaniu Isabelii Souzy. Na pierwszej płycie mogliście usłyszeć piosenkę w języku portugalskim, a teraz czas na piosenkę w wykonaniu hiszpańskim. Ja wolę wersję niż portugalską, ale tylko dlatego, że jestem przyzwyczajona do wersji piosenek po hiszpańsku. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenke, to zapraszam do dalszej części postu!


Tekst hiszpański:

Por mi ventana el sol hoy vuelve a entrar
Y siento que esta es una oportunidad
Para mi, para que yo me vuelva a reinventar
Una ves más, una vez más

Y mi sonrisa se me escapa no puedo evitar
Porque yo se, lo puedo ver, lo puedo respirar
Y es hoy lo siento lo mejor comienza
Una vez más, una vez más

Dejo el miedo atrás porque sin duda se que

Oh, hoy oh, hoy, voy a soltar
Oh, hoy oh, hoy aprenderé a volar
El dia brila mas porque
Oh, hoy oh, hoy
Lo mejor comienza

Oh, hoy oh, hoy, hoy voy a cantar
Oh, hoy, oh, hoy me dejare llevar
El día brilla más porque oh, hoy oh, hoy
Lo mejor comienza

Y mis latidos se aceleran no puedo parar
Porque soñé lo que soñe
Hoy frente a mi esta
Dentro de mi lo siento lo mejor comienza
Una vez más, una vez más

Dejo el miedo atrás porque sin duda se que
Oh, hoy, Oh, hoy voy a soltar
Oh, hoy oh, hoy aprenderé a volar
El día brilla más porque

Oh, hoy oh, hoy
Lo mejor comienza
Oh, hoy oh, hoy, hoy me veran brillar
Oh, hoy oh, hoy me dejaré llevar
El día brilla más porque oh, hoy oh, hoy

Me voy por este camino, yo elijo mi propio destino
Que por fin llego mi momento de mostrar de verdad quien soy en verdad

Oh, hoy oh, hoy voy a soltar
Oh, hoy oh, hoy aprenderé a volar
El día brilla más porque oh, hoy oh, hoy

Lo mejor comienza
Oh, hoy oh, hoy, hoy me veran brillar
Oh, hoy oh, hoy me dejaré llevar el día brilla más porque
Oh, hoy lo. Mejor comienza

Tekst polski:

Słońce znów wchodzi przez moje okno
i czuję że to dla mnie jakaś szansa
na to żebym spróbowała jeszcze raz
jeszcze raz, jeszcze raz

Uśmiech sam mi się wymyka, nie mogę tego ukryć
Ponieważ wiem, mogę zobaczyć, mogę oddychać
W głębi duszy czuję, że
Zaczyna się to, co najlepsze
Jeszcze raz, jeszcze raz

Strach zostaw w tyle ponieważ wiem,
że...
oh,oh zobaczą jak daję z siebie wszystko
oh, oh polecę
a dzień błyszczy bardziej ponieważ
oh oh to co najlepsze się zaczyna

oh oh dziś zamierzam spróbować
oh oh dam się ponieść
a dzień błyszczy bardziej ponieważ
oh oh to co najlepsze się zaczyna

Mojego szalenie bijącego serca nic nie potrafi zatrzymać
Bo widzę, że to, o czym marzyłam, znajduje się naprzeciw mnie

W głębi duszy czuję, że
Zaczyna się to, co najlepsze
Jeszcze raz, jeszcze raz

Strach zostaw w tyle
ponieważ wiem, że
oh,oh zobaczą jak daję z siebie wszystko
oh, oh polecę
a dzień błyszczy bardziej ponieważ
oh oh to co najlepsze się zaczyna

oh oh dziś zamierzam spróbować
oh oh dam się ponieść
a dzień błyszczy bardziej ponieważ...

podążam tą drogą
Wybieram swój własny cel
Nareszcie nadszedł
Mój moment, aby pokazać kim naprawdę jestem

oh,oh zobaczą jak daję z siebie wszystko
oh, oh dzisiaj polecę
a dzień błyszczy bardziej ponieważ
oh oh oh to co najlepsze się zaczyna

oh oh dziś zamierzam spróbować
oh oh dam się ponieść
a dzień błyszczy bardziej ponieważ
oh oh oh to co najlepsze się zaczyna

Teledysk:

Piosenka:

Jak Wam podoba się ta wersja w języku hiszpańskim? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz