sobota, 18 kwietnia 2020

Isabela Souza, Gabriella di Grecco | Si vuelvo a nacer (wer.hiszp) | Opracowanie!


Czas na ostatnie opracowanie piosenki z płyty Si vuelvo a nacer, czyli tytułowa piosenka całego albumu. Tak jak z wczorajszym opracowaniem piosenki lo mejor comienza, tak samo jak z tą piosenką mogliśmy usłyszeć w pierwszej płycie. Teraz możecie usłyszeć siostry Urquiza w języku hiszpańskim! Jeżeli chceci zobaczyć teskt, tłumaczenie, piosenkę i teledysk, to zapraszam do dalszej części posta!


Tekst hiszpański:

Tu llegaste cuando mi alma te buscaba
Y sembraste la esperanza
Que despierta algo dentro de mi
Fuiste el ángel que a mi lado siempre estaba
Combatimos cada sueño
Tu sonrisa me ayudó a crecer
Se que cruzariamos los siete mares
Contigo hasta el final del mundo yo iría

Eres mi fuerza y mi motor
Todo lo pintas de color
Quiero que estés serca de mi
Con nuestra luz yo brilare
Un nuevo mundo crearé
Y si vuelvo a nacer
Contigo allí estaré

Me invitaste a recorrer otros caminos
Y llegaste a mis días para
Encender una nueva ilusión
Se que cruzariamos los siete mares
Contigo hasta el final del mundo yo iría

Eres mi fuerza y mi motor
Todo lo pintas de color
Quiero que serca de mi
Con nuestra luz yo brillare
Un nuevo mundo crearé
Y si vuelvo a nacer
Contigo allí estaré

Contigo allí estaré
El faro que me guía
Mi calma y alegria
Tu sabes bien quien soy

Eres mi fuerza y mi motor
Todo lo pintas de color
Queiro que estés serca de mi
Con nuestra luz yo brillare
Un nuevo mundo crearé
Y si vuelvo a nacer
Contigo allí estaré
Ohohoh

Tekst polski:

Przyszłaś kiedy najbardziej cię potrzebowałam
Siejąc nadzieję, że coś we mnie się rozbudzi

Jak anioł przy moim boku zawsze czuwałaś
Dzieliłyśmy sny
Twój uśmiech pomógł mi urosnąć

Wiem, że przekroczyłybyśmy siedem mórz
z tobą poszłabym na koniec świata

Ty dajesz mi siłę i miłość
Wszystko nabiera koloru
Chcę cię mieć blisko siebie

Rozbłysnę naszym światłem
Stworzę nowy świat
I jeśli narodzę się na nowo, chcę być przy tobie

Wiedziałaś, jak pokazać mi inne drogi
I przybyłaś, aby nauczyć mnie
Jak słuchać głosu serca

Wiem, że przekroczyłybyśmy siedem mórz
z tobą poszłabym na koniec świata
Ty dajesz mi siłę i miłość
Wszystko nabiera koloru
Chcę cię mieć blisko siebie

Rozbłysnę naszym światłem
Stworzę nowy świat
I jeśli narodzę się na nowo, chcę być przy tobie
Chcę być przy tobie

Latarnia która mnie prowadziła
Ze spokojem i radością
Ty wiesz kim jestem
Ty dajesz mi siłę i miłość
Wszystko nabiera koloru

Chcę cię mieć blisko siebie
Rozbłysnę naszym światłem
Stworzę nowy świat
I jeśli narodzę się na nowo
Chcę być przy tobie

Teledysk:

Piosenka:

Jak podoba Wam się ta wersja sióstr? Co o niej sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz