czwartek, 16 kwietnia 2020

Andrea de Alba, Rodrigo Rumi | Como me ves? | Opracowanie!


Dzisiaj kolejne opracowanie piosenki! Tym razem czas na utówr, które jest już bardzo znany w histori Disneya, ponieważ jest to utwór z poprzedniego serialu Disney Channel Latino America, czyli Soy Luna! Jest to piosenka śpiewana przez Ambar, którą mogliśmy słyszeć od 2 sezonu. Co było zaskoczeniem w Bii, że właśnie ta piosenka się tam pojawiła, ale trzeba przyzanć, że miły gest ze strony twórców! Jeżeli chcecie sprawdzić, jak w tej roli wypadli Rodrigo Rumi i Andrea de Alba, czyli serialowi Marcos i Carmin, to zapraszam na opracowanie! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst hiszpański:

Lo que quiera puedo ser
¿Como me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras

Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallare

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera

Nada cambiara
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo

Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Como me ves, yo soy

Lo que quiera puedo ser
¿Como me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras

Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallare

Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras

Nada cambiara
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo

Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Como me ves, yo soy

Tekst polski:

Mogę być jaka chcę
Jak mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że pójdę
Wszystko na odwrót

Lustro, znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Jakim wszyscy chcą być
Jak mnie widzisz?
Jakiego zawsze chcą widzieć
Nie zawiodę

Lustro znak
Co się stanie?
Pytasz mnie co będzie

Nic się nie zmieni
Oto, kim jestem
Patrząc w twe oczy bez przebaczenia
Moja siła, przeznaczenie
Jest moją piosenką

Wyjdę z twojego lustra
Twój głos, który z oddali mnie odnalazł
Słowa, które otaczają moje serce

Jak mnie widzisz
Jestem twoim odbiciem
Twoja miłość zawsze we mnie będzie
Chcę ci powiedzieć
Jak mnie widzisz?
Taka jestem

Teledysk:

Piosenka:

A wam jaka bardziej podoba się wersja piosenki? Z Bii w wykonaniu Carmin i Marcosa czy Soy Luny w wykonaniu Ambar? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz