sobota, 13 kwietnia 2019

Isabela Souza, Obsada | Asi Yo Soy | Opracowanie!


Dziś zapraszam Was na pierwszy post z maratonu weekendowego z opracowań dwóch najnowszych piosenek z serialu! Dziś jako pierwsza piosenka Asi Yo Soy śpiewana głownie przez Isabele Souze, czyli tytułową Bię ale również przez część obsady. Piosenka opowiada trochę o bohaterce serialu i ukazuje jej rysunkowy świat. Więc jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie oraz teledysk i to zapraszam do dalszego czytania posta!


Tekst hiszpański:
Assim eu sou
Sou o que sou
Tenho aquarelas no meu coração

Veo agitar una bandera
Di lo que tú quieras
No podrás parar

Veo cómo sube la marea
Juntemos ideas
Algo nacerá

La vida
Qué buena viene
Que mis sueños no se detienen
No te pierdas la fiesta que ya comenzó

Assim eu sou
Sou o que sou
Tenho aquarelas no meu coração

Assim eu sou
Criando vou
Um sol brilhando repleto de cor

Pasemos la voz de frontera en frontera
Este es tu lugar, donde no queda nadie fuera
Ven, baila conmigo
Escucha muy bien, muy bien lo que digo

Veja como sonha e como ri essa gente
Como é bom curtir cada momento presente
Vem gritar comigo
Somos iguais e tão diferentes

La vida
Qué buena viene
Que mis sueños no se detienen
No te pierdas la fiesta que ya comenzó

Así yo soy
Soy lo que soy
Tengo acuarelas en mi corazón

Así yo soy
Creando voy
Deja que entre un sol de color

Já escuto, já sinto tão forte essa voz
Já sinto a batida do teu coração
Bom bom bom bom bom bom, Be U!
Be U na tua vida

Se escucha, se siente muy fuerte la voz
Ya siento el latido de tu corazón
Bom bom bom bom bom bom, Be U!
Y BeU tu vida

Assim eu sou
Sou o que sou
Tenho aquarelas no meu coração

Así yo soy
Creando voy
Deja que entre un sol de color

Se escucha, se siente muy fuerte la voz
Ya siento el latido de tu corazón
Bom bom bom bom bom bom, Be U!

Y BeU tu vida


Tekst Polski:


Taka właśnie jestem
Jestem jaka jestem
Mam akwarele w sercu.

Widzę, powiewającą flagę
Mów sobie, co chcesz
Nie możesz przestać

Widzę, jak rośnie fala
Zbierzmy pomysły
Coś się narodzi

Życie,
Które przybywa dobre
Że moje marzenia się nie kończą
Nie przegap imprezy, która już się rozpoczęła

Taka właśnie jestem
Jestem jaka jestem
Mam akwarele w sercu.

Taka właśnie jestem
Pójdę tworząc
Jasne słońce wypełnione kolorem

Przenieśmy głos od granicy do granicy
To jest twoje miejsce, gdzie nikt nie jest na zewnątrz
Chodź, zatańcz ze mną
Słuchaj bardzo dobrze, bardzo dobrze, co mówię

Zobacz, jak marzą i śmieją się ci ludzie
Jak dobrze jest cieszyć się każdą chwilą
Chodź, krzycz ze mną
Jesteśmy identyczni,i tak bardzo różni

Życie,
Które przybywa dobre
Że moje marzenia się nie kończą
Nie przegap imprezy, która już się rozpoczęła

Taka właśnie jestem
Jestem jaka jestem
Mam akwarele w sercu

Taka właśnie jestem
Pójdę tworząc
Niech wejdzie kolorowe słońce

Już słucham, już czuję ten głos tak silny
Już czuję bicie twojego serca
Bom bom bom bom bom bom, Bądź sobą!
Bądź swoim życiem

Posłuchaj, poczuj tak silny głos
Już czuję bicie twojego serca
Bom bom bom bom bom bom, bądź sobą!
Bądź swoim życiem

Taka właśnie jestem
Jestem jaka jestem
Mam akwarele w sercu.

Taka właśnie jestem
Pójdę tworząc
Niech wejdzie kolorowe słońce

Posłuchaj, poczuj tak silny głos
Już czuję bicie twojego serca
Bom bom bom bom bom bom, bądź sobą!
I bądź swoim życiem

Teledysk

Teledysk 2:

A Wy co myślcie na temat piosenki? Podoba Wam się ten tekst, piosenka i sam teledysk? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Świetne to jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega piosenka! Taka melodyjna i rytmiczna ^^ Uwielbiam latynoskie nuty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka nie jest czasem po portugalsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w dwóch językach - hiszpański i portugalski :)

      Usuń