niedziela, 24 maja 2020

Obsada | Voy | Opracowanie!


Dzisiaj OSTATNIE opracowanie z płyty Grita i ogólnie tym postem na razie kończymy serię z opracowaniami piosenek serialu Bia. Przed Wami ostatni utwór pt. Voy, czyli idę! Piosenka śpiewana przez dziewczyny na płycie, a w serialu śpiewa ją również cała obsada. Jest to jedna z moich lubionych piosenek z tej płyty, a jej melodię mogliśmy już usłyszeć w pierwszym zwiastunie serialu, a teraz przed Wami opracowanie! Jeżeli checie zobaczyć tekst, tłumaczenie, piosenkę, oraz teledysk, to zapraszam do daszego czytania posta!


Tekst hiszpański:

Una y otra vez
Creo van mil, no sé
Esa oportunidad

Como el sol saldrá

Es confiar en mí
Me levanto y vuelvo a seguir
Sé, lo alcanzaré
Voy a brillar fuerte
Siempre en mí,
La ilusión dejo aquí el corazón

Voy como el fuego
Que me abraza
Voy con mi música
Y mi voz
Con mis sueños
Con mi esperanza
Voy más allá
De donde estoy

Voy con tu luz
En mi mirada
Voy con mi historia
Hecha canción

Por mis sueños
Por mi esperanza
Voy más allá
De donde estoy

Todo lo que dé (lo que de)
Yo sé que va a volver
Esta es mi pasión
No dudo lo que soy

Es confiar en mí
Me levanto y vuelvo a seguir
Sé, lo alcanzaré
Voy a brillar fuerte
Siempre en mí
La ilusión dejo aquí el corazón

Voy como el fuego
Que me abraza
Voy con mi música
Y mi voz

Con mis sueños
Con mi esperanza
Voy más allá
De donde estoy
Voy con tu luz
En mi mirada

Voy con mi historia
Hecha canción
Por mis sueños
Por mi esperanza
Voy más allá
De donde estoy

Voy como el fuego
Que me abraza
Voy con mi música
Y mi voz

Por mis sueños
Por mi esperanza
Voy más allá

Voy como el fuego
Que me abraza
Voy con mi música
Y mi voz
Con mis sueños
Con mi esperanza
Voy más allá

Todo lo que dé
Yo sé que va a volver
Esta es mi pasión
No dudo lo que soy

Por mis sueños
Por mi esperanza
Voy más allá
De donde estoy

Tekst polski:

Raz na wiele
Myślę, że coś koło tysiąca, nie wiem
Ta szansa
Pojawia się jak słońce

Uwierz we mnie
Wstaję i znów podążam
Wiem, że to osiągnę
Zabłysnę mocno, zawsze we mnie
Iluzja zostawiła w moim sercu

Idę niczym ogień, który mnie obejmuje
Idę wraz ze swoją muzyą i swym głosem
Ze swoimi snami, z nadzieją
Idę, dalej niż jestem

Idę z twoim światłem w moim spojrzeniu
Idę ze swoją historią, stworzoną piosenką
Przez moje sny, przez nadzieję
Idę, dalej niż teraz jestem

Wszystko, co dałam z siebie (wszystko co dałam)
Wiem, że powróci
To moja pasja
Nie wątpię w to, kim jestem

Uwierz we mnie
Wstaję i znów podążam
Wiem, że to osiągnę
Zabłysnę mocno, zawsze we mnie
Iluzja zostawiła w moim sercu

Idę niczym ogień, który mnie obejmuje
Idę wraz ze swoją muzyą i swym głosem
Ze swoimi snami, z nadzieją
Idę, dalej niż jestem

Idę z twoim światłem w moim spojrzeniu
Idę ze swoją historią, stworzoną piosenką
Przez moje sny, przez nadzieję
Idę, dalej niż teraz jestem

Idę niczym ogień, który mnie obejmuje
Idę wraz ze swoją muzyką i swym głosem
Przez moje sny, przez nadzieję
Idę, dalej

Idę niczym ogień, który mnie obejmuje
Idę wraz ze swoją muzyą i swym głosem
Ze swoimi snami, z nadzieją
Idę, dalej 

Wszystko co z siebie dałam
Wiem, że powróci
To moja pasja
Nie wątpie w to, kim jestem

Przez moje sny, prez nadzieję
Idę dalej, niż teraz jestem

Teledysk:

Piosenka:

Jak Wam podoba się ta piosenka? Co sądzicie? Na dniach pojawi się post z podsumowaniem całej płyty. A na razie to ostatnie opracowanie! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz