sobota, 9 maja 2020

Jandino | Déjate amar | Opracowanie!


Dzisiaj czas na piosenkę Jandino. Chłopak w serialu gra gwiazdę muzczną i na swoim koncie ma już kilka piosenek zagranych w serialu. W pierwszym sezonie miał aż 3 swoje piosenki. W drugim jak na razie ma jedną piosenkę, co nie znaczy, że go tam nie brakuje! Jego wątek jest rozwinięty bardziej niż w 1 sezonie. A o czym jest jego nowa piosenka? Jeżeli checie zobaczyć tekst, tłumaczenie, piosenkę i teledysk, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst hiszpański:

Por miedo al amor
Se pierden tantas cosas
Es un riesgo que tenemos que tomar

Pero yo estoy dispuesto a dar
Un corazón sincero y de verdad
Ya no lo pienses más

Y déjate amar
Deja la puerta abierta
Que mi boca te quiere confesar
Que yo te quiero amar
Como se amaba antes
Y con un beso podría nuestra historia escribir

Pasillos de luz que te quieren cegar
Una oportunidad que me puedas dar
Me duele haber cruzado tanto para no llegar
Si ya pasé por todo, todo te quiero entregar
Pero yo no tengo mucho para darte
Yo quiero un beso para conquistarte
Yo daría lo que fuera porque en tu vida yo juegue de primera

Y déjate amar
Deja la puerta abierta
Que mi boca te quiere confesar
Que yo te quiero amar
Como se amaba antes
Y con un beso podría nuestra historia escribir

No puedo ocultar este sentimiento
Miento cuando digo que ya no siento
Qué más da, sonreír y tratar de fingir

Pasa el tiempo y solo son tus pasos
Los que a mí me llevan despacio
Los caminos me llevan a ti
A ti

Y déjate amar
Deja la puerta abierta
Que mi boca te quiere confesar
Que yo te quiero amar
Como se amaba antes
Y con un beso podría nuestra historia escribir

Por miedo al amor se pierden tantas cosas
Es un riesgo que vamos a tomar

Tekst polski:

Przez strach przed miłością
Traci się tyle rzeczy
To ryzyko, które musimy podjąć

Ale jestem gotowy, aby podarować szczere serce i to naprawię
Już o tym nie myśl

I pozwól się pokochać
Zostaw otwarte drzwi
Moje usta chcą ci wyznać
Że chcę cię pokochać
Tak jak dawniej się kochało
I wraz z pocałunkiem napisać naszą historię

Świetliste korytarze, które chcą cię zaślepić
Szansa, którą możesz mi dać
Boli mnie, że przeszedłem tak wiele, by ostatecznie nie dostrzec
Jeśli już przeszedłem przez wszystko, wszystko chcę ci wręczyć

Chodź ja nie mam wiele do zaoferowania
Chcę pocałunku, aby cię uwieść
Oddałbym  wszystko, aby grać w twoim życiu pierwsze skrzypce

I pozwól się pokochać
Zostaw otwarte drzwi
Moje usta chcą ci wyznać
Że chcę cię pokochać
Tak jak dawniej się kochało
I wraz z pocałunkiem napisać naszą historię

Nie mogę ukryć tego uczucia
Kłamię kiedy mówię, że już nie czuję
Co poradzić, zostało uśmiechać się i starać się udawać

Mija czas, ato tylko twoje kroki
Te, które powoli mnie tu prowadzą
Drogi prowadzą mnie do ciebie
Do ciebie

I pozwól się pokochać
Zostaw otwarte drzwi
Moje usta chcą ci wyznać
Że chcę cię pokochać
Tak jak dawniej się kochało
I wraz z pocałunkiem napisać naszą historię

Przez strach przed miłością traci się tyle rzeczy
To ryzyko, któe podejmiemy

Teledysk:

Piosenka:

Jak podoba się utwór Jandino? Co o nim sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz