niedziela, 3 maja 2020

Isabela Souza, Julio Pena | ¿Cuándo pasó? | Opracowanie!


Czas na piosenkę Binuela z drugiej serii! Ta dwójka nie ma łatwo. Dwie rodziny, które siebie nieznoszą, różne osoby, które kładą im kłody pod nogi, ale ich więź jest tak duża, że nawet jakby każdy próbował ich rozdzielić ich drogi się połączą. Czas na ich utwór w drugim sezonie serialu. Jeżeli chcecie poznać tekst, tłumaczenie, piosenkę i teledysk, to zapraszam do dalszego czytania posta!


Tekst hiszpański:

Te encontré cuando menos lo esperaba
Debí correr
Muy lejos de tu boca y de tu piel
Caí en la trampa

Sin querer mis ojos de miraban distinto ayer
No sé
Yo no pedí quererte así y tal vez
Lo necesitaba

Eres todo lo que quiero
Mi único deseo
Yo sin ti no puedo más
Dime cuándo fue que te empecé a amar

¿Cuando pasó?
Cuando me quedé perdido en tu voz
Yo que tanto le advertí al corazón
Y era porque eres perfecta y pasó
Caí directo en tu mirada y ya no
No hay vuelta atrás cuando se trata de amor
Dime si sientes lo mismo que yo

Dime ¿Cuando pasó?

Dicen que
Enamorarse es peligroso
Lo sé, muy bien
Pero a tu lado no se puede perder
Contigo no se puede perder

Y tu cuerpo con el mío, explotan mis sentidos
Yo te sigo hasta el final
Dime cuándo fue que te empecé a amar

¿Cuando pasó?
Cuando me quedé perdido en tu voz
Yo que tanto le advertí al corazón
Y era porque eres perfecta y pasó
Caí directo en tu mirada y ya no
No hay vuelta atrás cuando se trata de amor
Dime si sientes lo mismo que yo

Dime ¿Cuando pasó?

Dime ¿Cuando pasó?

Dime ¿Cuando pasó?

Dime ¿Cuando pasó?


Tekst polski:

Znalazłem cię, kiedy najmniej się tego spodziewałem
Powinienem był biec
Z dala od twoich ust i twojej skóry
Wpadłem w pułapkę

Nie chcąc, moje oczy patrzyły wczoraj na ciebie inaczej
Nie wiem
Nie prosiłam o to, żebym kochała cię w ten sposób i być może
Tego potrzebowałam

Jesteś wszystkim, czego chcę
Moim jedynym życzeniem
Bez ciebie nie mogę wytrzymać
Powiedz mi, kiedy zacząłem cię kochać

Kiedy to się stało?
Kiedy zgubiłem się w twoim głosie
Ja, który tak ostrzegałem serce
I to było, ponieważ jesteś perfekcyjna i stało się
Wpadłem prosto w twe spojrzenie i już nie
Nie ma powrotu, kiedy chodzi o miłość
Powiedz, czy czujesz to samo, co ja

Powiedz, kiedy to się stało

Mówią, że
Zakochanie się jest niebezpieczne
Wiem to, bardzo dobrze
Ale przy twoim boku nie da się przegrać
Z tobą nie da się przegrać

I twój śpiew z moim, moje zmysły eksplodują
Będę podążał za tobą do samego końca
Powiedz mi, kiedy zacząłem cię kochać

Kiedy to się stało?
Kiedy zgubiłem się w twoim głosie
Ja, który tak ostrzegałem serce
I to było, ponieważ jesteś perfekcyjna i stało się
Wpadłem prosto w twe spojrzenie i już nie
Nie ma powrotu, kiedy chodzi o miłość
Powiedz, czy czujesz to samo, co ja

Powiedz, kiedy to się stało

Powiedz, kiedy to się stało

Powiedz, kiedy to się stało

Powiedz, kiedy to się stało

Teledysk:

Piosenka:

Lubicie piosenki Binuela? Którą wolicie? Co o tej sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz