środa, 22 kwietnia 2020

Julia Argüelles | Harta de ti | Opracowanie!


Dzisiaj czas na drugie opracowanie z płyty Grita! Czas na pierwszą piosenkę Mary, czyli Harta de ti. Mara pod koniec pierwszego sezonu dołączyła do grupy Laixa. Od tej pory zyskała dużą pewność siebie i z szarej myszki zrobiła się pewna dziewczyna, która nie zawsze gra fer. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenkę, to zapraszam do dalszej części posta!


Tekst hiszpański:

Hoy mi mente estalló
Otra inmadurez
Creer en tu ilusión

Todo vuelve
Pienso yo
Si ríes al final
Ríes mejor

Tú ya me conoces
¿Que es lo que me importa?
Todo lo que haces
Es mejor no hablar

Yo solo percibo
Todo se hace sensitivo
Cae por su peso
No digas más

Estoy harta de ti
No puedo resistir
Todo es un invento
Mejor déjalo así
Estoy harta de ti
No me busques, ya no
Me olvidé de avisarte
Que estoy harta

Estoy, estoy harta

Tanto tiempo te tomó
Y nada sucedió
El mundo no acabó

No hay tragedia
En mi dolor
La que fracasó
No fui yo, no

Tú ya me conoces
¿Que es lo que me importa?
Todo lo que haces
Es mejor no hablar
Yo sólo percibo
Todo es sensitivo
Y cae por su peso
No digas más

Estoy harta de ti
No puedo resistir
Todo es un invento
Mejor déjalo así
Estoy harta de ti

No me busques, ya no
Me olvidé de avisarte
Que estoy harta de ti
No puedo resistir
Todo es un invento
Mejor déjalo así

Estoy harta de ti
No, no me busques, ya no
Me olvidé de avisarte
Que estoy harta

Estoy, estoy harta de ti

Tekst polski:

Dziś mój umysł eksplodował
Kolejna niedojrzałość
Wierzyć w twe kłamstwa

Wszystko wraca
Tak myślę
Ten się śmieje
Kto się śmieje ostatni

Już mnie znasz
Co mnie obchodzi?
Wszystko to, co robisz
Lepiej o tym nie mówić

Ja tylko wyczuwam
Wszystko jest wrażliwe
I upada pod swym ciężarem
Nic nie mów

Mam cię dość
Nie mogę się oprzeć
Wszystko jest tylko wynalazkiem
Lepiej zostaw to
Mam cię dość
Nie szukaj mnie, już nie
Zapomniałam cię poinformować
Że mam już dość

Mam już, mam już dość

Tyle czasu Ci zajęło
Bez żadnego skutku
Świat się nie skończył

Nie ma tragedii
W moim bólu
Tą, która zawaliła
Nie jestem ja, o nie

Już mnie znasz
Co mnie obchodzi?
Wszystko to, co robisz
Lepiej o tym nie mówić
Ja tylko wyczuwam
Wszystko jest wrażliwe
I upada pod swym ciężarem
Nic nie mów

Mam cię dość
Nie mogę się oprzeć
Wszystko jest tylko wynalazkiem
Lepiej zostaw to
Mam cię dość

Nie szukaj mnie, już nie
Zapomniałam cię poinformować
Że mam cię dość
Nie mogę się oprzeć
Wszystko jest tylko wynalazkiem
Lepiej zostaw to

Mam cię dość
Nie, nie szukaj mnie, już nie
Zapomniałam cię poinformować
Że mam już dość

Mam cię, mam cię dość

Teledysk:

Piosenka:

Jak Wam podoba się piosenka? Lubicie Marę? Co o niej sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!

1 komentarz: